lördag 26 juni 2010

Äventyr

Jahapp då har man farit 26 mil på cykel då (13 mil dit, 13 hem)! Ingenting var som jag förväntade mig, men jag hade å andra sidan inte så många förväntningar då jag aldrig har cyklat så långt förut. Det längsta innan var Energitrampet på drygt 7 mil förra året. Så det var en utmaning. Pratat med trevliga människor (som hade rötter till min hemstad), tittat på underbar natur (färdvägen var fantastik), kladdat med grillad kyckling (fint och nödvändigt protein, en och en halv gick det åt) och druckit allt som allt tre liter Powerade (äckligt men välgörande på sluttampen), en liter Ramlösa (för smakens och den slemlösande sakens skull) samt två liter vanligt vatten (inte så mycket ändå). Jodå, det var ett äventyr det.
Och imorn ska jag ut på nästa äventyr, nämligen till en gammal bruksmiljö här i närheten (2 mil bort) och plåta lite. Bara vädret är med mig. Annars blir det tevesöndag, haha!
Nu ska jag styra kosan ner i tvättstugan. Hoj hoj!


Packad och klar, men hjälmen käckt på svaj =P

Inga kommentarer: