torsdag 19 augusti 2010

Happy birthday to me..!

Eller, jag fyller inte förrän på måndag, men man måste ju värma upp i tid, eller hur? Tårtan är beställd från mor och jag har just köpt en födelsedagspresent till mig själv. Vad det är? Nej det tänker jag inte tala om - förrän på måndag! HAHAHAHAAAA! *siniter laugh* Tip: vet du vem min näst största idol är kan du nog luska ut vad det är. Tror att jag har bloggat (dregelbloggat) om just den här vill ha-grejen för ett tag sen... Hm, nu har jag nog avslöjat för mycket, det blev visst löjligt enkelt. ^^
Hur mycket jag fyller? *ställer mig bestämt upp med armarna i kors* Man frågar inte en dam om hennes ålder!! Fy skäms! Men om du måste veta kan jag berätta det som ett algebraexempel! ((52+55-32)/3)+18-20+1=__ Den du!
Oh well. Nuuuuu ska jag ut och slita lite på löpardojorna och slå mitt personbästa, jajamen! (Satte mitt näst bästa igår på 4,1-milen - cykel alltså -, var "bara" knappt två minuter från att bli ett personbästa...).
Hej!

Inga kommentarer: