torsdag 14 maj 2009

Den cyklande fotografen galopperar igen!

Jahaja, bloggandet har det inte riktigt funnits tid till här på sistone. Det cyklas och tränas inför Trampet som går av stapeln om ett par veckor... Ja det börjar bli lite pirrigt. Men jag känner att träningen har gett resultat: känner mig i toppform! Igår morse vaknade jag kl 05:45, exakt, och var überpigg - slabbade i mig en lätt frulle, snörde sen på mig dojjorna och drog till gymmet och hängde på låset när de öppnade 06:30. Saken var den att jag var den siste att lämna gymmet kvällen innan, och sen blev den förste att hänga på låset dagen efter! *skratt* Träningsberoende, jag? Nääh *fniss*
Och idag så ringde en fd kollega och berättade om en vän som vill ha en fotograf till sitt bröllop och genast kommit och tänka på mig! Så nu har jag ett spännande fotojobb framför mig oxå!
Oj vad klockan plöstligt blev mycket... Gääsp. Trött är jag oxå. Nej nu blir det sänggång tror jag. Lång dag imorn, med introduktioner på jobbet inför sommarsemestrarna... Yawn.
Go natt!

5 kommentarer:

Anne & Zorro sa...

Tackar, nu är jag ju inte precis någon mästerfotograf - långt därifrån... :)
Men jag suger i mig som en svamp av de snälla orden och visst har han kloka ögong???
Sonen däremot börjar nog utveckla en hyfsad förmåga att fota snyggt, men han har ju inte ärvt det från mig inte....
Ha en skön helg!

trollpackan sa...

HAHA! Jo...lite beroende är du nog;) Men det är ju en bra last tycker jag iallafall;)

Kul med fotojobb, du är ju så duktig på bilder så de blir säkert nöjda.
kramen

msA sa...

Ge mig lite av din energi, tack? ;)

Truddelutt sa...

Va kul att du blivit tillfrågad om fotojobbet! Vilken ära. :)

pigg 5.45?? Tror inte du är riktigt frisk. Blev väckt 5.30 i morse (rackars båt att komma in tidigt till STockholm) och var hur trött som helst.

kul med cykelracet. När är det?

Filifjonkan 1 sa...

Men jaha det är det du donat med då förstår man. Grattis föresten till fotojobbet kul att fota på bröllop.