tisdag 5 maj 2009

Hon är ju bara så cool!

11 kommentarer:

trollpackan sa...

Stentuff! HAHA! Sån ska jag bli! Jobbar på det;)

msA sa...

Sitter och bara gapar: vilken STÅLMORMOR! :)

Hon har ju kropp som en 25-åring (vältränad sådan) och SÄKERT håller hennes hjärta bra mycket längre pga detta också. Såååå häftigt..!

Hanneles paradis på Hisingen sa...

chins vill jag klara innan jag dör..

Filifjonkan 1 sa...

Oj oj sån krutgumma...sådan vill jag bli när jag är över 70 hur nu det skall gå till skrattar

MamaMu sa...

påminner hon inte lite om din mor???
ps koden "hangurus"

UnderCover sa...

Där ligger man i lä...med en hel massa mil. Typ!
Sikken tant alltså

Filifjonkan 1 sa...

Åh du har tuffa tanten var ja hon tål att kikas på många gånger Hoppas dit ben har ordnat till sig nu kram

Anne & Zorro sa...

Ja något i stil med akupunktur, har ju inte hunnit prova så mycket men nog känns det att blodcirkulationen får fart i alla fall, man blir alldeles jättevarm!

Hur är det med ditt arma knä? Det såg inte så kul ut!

Ha en skön helg! Själv ska jag "jobba" på en bilutställning, jag som är så totalt ointresserad av bilar, nästan lite ironiskt!

Filifjonkan 1 sa...

Hallåå där Linslusen Hur är det egentligen läget alltså? Inte sett till dig Har du cyklat vilse kanske ?Näe men ditt ben kan man ju undra om det gick på tok så du fått vila? Hoppas inte Ha det bra med det du gör.

Truddelutt sa...

Tänkte bara titta in och kolla läget.
Allt bra? Hoppas du inte varit med om fler cykelolyckor.

Kramisar!

Filifjonkan 1 sa...

Bara inne o kollar om du syns till börjar oroa mig att du är kvar i något dike med cykeln över dig...Hoppas verkligen inte det.övertalar mig själv att jag är en fånig oroare bara allt är bra skärmen blinkar blå och allt det där du vet kram o ha det