söndag 14 juni 2009

Skit...

Jaha så var det med det. Min kamera har lagt av. Den tvärdog när jag höll på att fotografera festen efter bröllopet igår. Tur i oturen då att den inte la av i kyrkan iallafall... Och de 700 bilderna jag tagit klarade sig tack och lov. Men kameran... Ja jag vet inte. Kanske var det detta eviga regnande som tog den, att fukten kröp in nånstan i elektroniken... Känner mig inte ledsen, bara mest förbannad att tekniken inte tål ett förbannat dugg idag! Jag har en videobandspelare som är 13 år gammal, och en stereo som har ungefär lika många år på nacken - och fungerar klockrent!
Nå, kameran står nu i garderoben - det varmaste och torraste stället i min lägenhet - så får vi se om den "torkar ur", annars är det 17 000 spänn åt helvete... Fan!

6 kommentarer:

Lilltroll sa...

Du har väl hemförsäkring - den gäller kameror också vet du :)

Ja usch ja... vilket jäkla väder vi har! Här vräker det ner i dag också, både jag och hunden blir så less...

Hoppas fotona blev bra i alla fall, dom du hann ta!

Scrollan sa...

Nää vilket missflyt då! Hoppas den torkar, annars får du väl som Lilltroll säger kolla med hemförsäkringen, typ drulledelen eller nåt...tur att den i pajade på bröllopet iaf!

Min kompis va på Brucan oxå nu när du var, fast hon var på alla konserterna! Den tokan är galen i honom!!=))

Stor kram Scrollan

Emelie och Arn sa...

Hmm..... inte kul! Kanske täcker din hemförsäkring skadan om du har ansvarsförsäkring som tillägg. Du får väl kolla!

Truddelutt sa...

Nä va trist!!!!! Man tycker ju att en sådan dyr kamera ska tåla det mesta!
Hoppas den bara fick tillfälligt fnatt! *håller tummarna*

Kramis

trollpackan sa...

Det lät inte kul! Hoppas att den torkar till sig och funkar igen!
kramen

UnderCover sa...

Näääje! Så kan den väl inte göra heller *stampar med foten* Jä-la skit juh.
*tycker massa synd om*

Hoppas det ordnar sej fort som 17