söndag 7 mars 2010

Jag och Tom Petty har något gemensamt

Kom på imorse när jag ställde mig framför badrumsspegeln, när mitt halvlånga blonda hår hängde platt och lite småyvigt statiskt i topparna, att - fan, jag har ju samma frisyr som Tom Petty! Drog genast i lite vax och satte upp det i en trasselknut bakpå skallen och sen en massa hårspray på det. Yes.
Nämnas bör att Tom Petty & The Heartbreakers är min nya besatthet. Har alltid gillat deras musik, men jag började runt jul att mer ingående lyssna in mig på både nytt och gammalt med dem, och nu är jag helt såld. Gissa min glädje när jag såg häromdan att de ger sig ut på turné nu - och förstå min sorg när jag upptäckte att de bara kör i USA! *morr* Har hört det ryktas om att detta är deras sista turné. Undra på det när gubbarna närmar sig 60... Suck. Such's life.

Så, rent apropå, här får ni lite gammal god söndagsmusik att lyssna på:

Inga kommentarer: