söndag 7 mars 2010

Så mycket för den återkomsten...

Hah, jag är väl ett skämt ändå! Slår upp stort med pompa och ståt att trallala här är jag tebax, och nästa inlägg kommer typ en månad senare. Jaja.
Söndag idag och lite halvmycket att göra. Ska om en timma iväg på möte på gymmet, de ville visst diskutera lite utbildningar. Interesting, indeed. Sen om det är instruktörs- eller vägledarublidningar har jag ingen aning om, det visar sig.
Sen i eftermiddag ska jag till min kusin och fira hennes 25-årsdag. 25... min tur nästa år *shrugs*

Igår tog jag tåget till Vår Kungliga Hufvudstad och hälsade på min kära vän T. JAG HATAR SJ!!!!! Det var 2 grader minus, vindstilla och solsken, nej tåghelvetet var 40 min försenat, sen satt vi fast i Södertälje typ en kvart (oklar orsak, säkert nåt tåg som frusit fast på rälsen). Men, till Stockholm kom jag, och hemresan framåt kvällen gick som den skulle. Men detta var ingenting mot när Mor och jag var upp till Sthlm för två veckor sedan. Så här såg det ut, Centralen, Sthlm 20/2: (klicka på bilderna för att se större version)







Skapliga förseningar var bara förnamnet. Det behövs inte mycket för att infrastrukturen i Sverige ska kollapsa, bara ett rejält skandinaviskt vinterväder. Hah.

Well, nu är det frulle som gäller. Återkommer ;D
Ta hand om er, alles!

2 kommentarer:

mamaMu sa...

Ja den resan lär man komma ihåg!
pusselikrämkarameller!

Filifjonkan 1 sa...

Hehhe ja jag såg att det var riktigt kalas den dagen på sj.