fredag 23 juli 2010

Återfallsorienterare?

För några (läs:drygt 10 år) sen tränade och tävlade jag i orientering, tills jag tröttnade på det. Tanken att ta upp det igen har funnits de senaste två åren, men liksom aldrig blivit. Satt just och surfade runt på nätet och såg en länk om O-Ringen som i år går i Örebro. Fan, vad häftigt det skulle vara att kickstarta med o-ringen, tänkte jag och klickade på länken. Dock går detta års o-ring nästa helg, så det var väl lite väl nära inpå :( När det snart är Midnattsloppet och allt. Men nästa år! Hm, ska skumma vidare på det där. Kanske kan ragga med mig en polare oxå...

Well. Fredag idag, ledig fredag dessutom. Ledig hela helgen faktiskt. Sen jobbar jag hela nästa vecka (ja, så gott som hela, är bara ledig torsdag *kräks*) sen är det SEMESTER!! Wohooo! Looooonging!

Nuuu ska jag ta en promenix. Eftersom K är nere i Götet och gör den stan osäker så får jag gå helt allena :(

Inga kommentarer: