måndag 5 juli 2010

Det blir inte alltid som man har tänkt sig

Resumé av dagen:
Istället för promenad fick jag för mig att dra en 6-milatur med hojen. GRYM vind i 3 mil, sen vände jag hemåt och fick vinden i ryggen - snittade på 35-40 km/h i 2,5 mil, sen blev det sidvind. Tufft.
Innan duschen rensade jag avloppet under handfatet. FY F*N vad grisigt äckligt det var!!!! Inte undra på att vattnet knappt rann undan innan, det var bara ett halvt millimeter stort hål, resten var igengeggat av... usch! *ryser*
Drog ner på stan och handlade flädersaft och jordgubbsdigestivekex (japp, ni läste rätt, och nej, de var inte speciellt goda), och sen kom Minus-Linuzen och hämtade mig varefter jag åkte med henne hem ut på landet. Mycket trevligt!
For hem, gick en tur med K.
Och nu sitter jag här.
Som Dracula - död, men lycklig. Så förbaskat varmt, vet inte om jag kommer att kunna sova i natt (heller, det var ett tag sen jag sov en hel natt). Men, jag ska upp tidigt imorn bitti så det är väl bara att ta och masa sig i säng och försöka vila lite iallafall.
Så, goder natten, alles! Sleep tight, don't let the beg bugs bite! ^^

2 kommentarer:

Linuz Piknik sa...

tack för senast det var jättetrevligt!=) Lotti Hälsar att hon var mycket nöjd med resan, du var en klart godkänd sittdyna. hon kommer att se framemot nästa gång;)
kramar Minuz-linzen

UnderCover sa...

Varför finns det inte självrensande avlopp för? Självavfrostande frysar har dom ju redan hittat på. Dax för nå't nytt nu kan jag tycka