måndag 5 juli 2010

Blev lite sent igår...

Har just gått upp. Måsjävlarna väckte mig, annars hade jag nog fortfarande legat och sussat. Min söta kollega M var över efter jobbet igår kväll, och vi skålade i chilenskt jordgubbsvin för att jobbveckan (äntligen) var över, samt diskuterade livets alla stora och små frågor - ända in på småtimmarna. Många världsliga problem löste vi, haha!
Nå, måndag idag. Molning måndag dessutom. Ska strax ta och snickra ihop nån slags frukost. Inte för att jag är speciellt hungrig, men jag känner mig själv alldeles för väl för att veta hur jag blir om jag inte äter frukost. Tjurig är bara förnamnet. För övrigt inte mycket i dagens agenda. Ska rensa avloppet under handfatet. Städa kylskåpet. Kanske fara ut till jordgubbssjälvplocket utanför stan med K senare i eftermiddag. Ta en promenad. Ja, en lugn måndag med andra ord.

1 kommentar:

Meryem sa...

Hej sötaste! Tack för en awesome slut på veckan! Det var jätteroligt med lite after-work =).. vi får göra om det igen!

Ses imorgon på passet... bara jag inte svimmar efteråt haha!
Puss puss <3