söndag 24 oktober 2010

Ändring: Granne bortskänkes!

Jag blir så förbannat trött på människan! Efterfest kvar över ett på natten! Jag ringer störningsjouren och de åker dit. Det blev tyst i knappt en halvtimme. Halv tre ringer jag polisen. De informerar mig om krogstängningen och att störande grannar har lägst prioritet. Jamen det fattar väl jag med! Tror inte att de bemödade sig att åka förbi här. Somnade nog strax innan fem. Och i eftermiddag rycker jag ut i tjänst för att tjäna samhället.
Och oj vad hyresbolaget ska få höra det här imorn bitti.

2 kommentarer:

Filifjonkan 1 sa...

Hej Linslusen.
Näe så trist med sådana grannar sin sömn behöver man om man skall iväg till arbete med ju. Bäst att du gå gormar ordentligt.

Linuzen sa...

ordna en fest du istället, spela lite jobbig musik högt! långt in på småtimmarna, dunka gärna i väggen som vätter mot denne, eller taket,med flit!
sen går du och knackar på och frågar spydigt "vi stör inte va?" tugga gärna tuggummi. och så gör du så för varje gång din granne har fest, så ser du hur lågt tid det tar innan denne kopplar!;)