måndag 4 oktober 2010

Ja, jag vet inte...

Tillbaka till jobbet. Börjat mjukt, har bara arbetat 3,5 timme idag. Fick utföra ett tungt lyft för första gången på 4 veckor. Tyckte jag lyfte med det friska benet och inte vred alls på det skadade, men nu värker det. Suck.

För övrigt har jag varit vaken sen 4 i morse då jag var upp till Arlanda och hämtade en kollega som kom hem från Thailand. Tråcklade mig igenom rusningstrafiken förbi vår kära huvudstad. Himmel, vilken trafik! Jag är liksom lite av en sovstadssmåstadsbo (den förbipasserande motorvägen här har 'bara' två filer). Men jag kom dit och hem i ett stycke, hahah! Det var en upplevelse :)

Nu, te och macka.

1 kommentar:

Filifjonkan 1 sa...

Ajaja då kan du linda det i förebyggande syfte kanske? Så hålls det ihop lite. Inte bra att du får värk. Ja citytrafiken är rena världskriget tycker man, Bra gjort att ta sig igenom.