onsdag 20 oktober 2010

Jag är sjuk!

Alltså, vad trött jag blir! När benet äntligen känns ok och jag såg fram mot att börja träna igen, nej - då går jag och blir dunderförkyld! Men åååååå! Känns som jag har huvudet i en låda, näsan vill jag helst såga av, men halsen har iaf blivit bättre. Något positivt.
Och vår lärare på gitarrkursen tycker att vi ska ställa upp på julkoncert här i stan i december... HAHAHHAHAHHAHHAAAAA!!!! *brister ut i gapskratt, ligger och rullar på golvet i skrattkramper* Ja, det ska bli intressant...
Nej, nu ska jag gå och snyta mig, för tjugonde gången idag...

2 kommentarer:

Filifjonkan 1 sa...

Hej Lusen.hälsar på med munskydd och extra överdragsrock...ajaj det var ju otur förkyld sa du med ja det är jobbigt
Giraffhals ingen smak svettas och fryser Honing ta honing som Nalle puh skulle sagt. Med en kopp varmt te till det lenar upp sen tar du dig en allergitablett om du har den öppnar upp det täppta
certicin receptfritt på apoteket jag har den för rinnande svullna ögon och täppt näsa om sommaren du vet Pollen så när jag blir täppt då blir det certicin värt att pröva om det är jobbigt krya på dig nu

Mamamu sa...

Gör nu som söta Filifjonkan säger
*schasar iväg mot apoteket*
PUZZ!