fredag 23 januari 2009

Himmel vad åren går...

Hade en gammal vän här igår kväll, och av någon anledning började vi titta på foton (vi hade en förtjustning av att fota allt vad vi gjorde under en period under gymnasiet) från skoltiden. Då var det ju bara som en kul grej, men himmel vad kul det var att titta på dem nu! Det är snart fyra år sen vi gick ut gymnasiet, och det var liksom med nån slags skräckblandad förtjusning man tittade på bilderna... Himmel, såg jag ut sådär? Vad sjutton gör vi där? Och varför tog vi den där bilden??! Ungefär så lät det hemma hos mig igår kväll. Minnen...

Nå, idag blir det Hufvudstaden för hela slanten! Mor och jag ska shoppa så det ryker, fniss! Nä inte riktigt så illa kanske. Well, återkommer förmodligen imorn med rapport, för ikväll lär jag inte orka ^^

Ha en skön fredag, kära vänner!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Nä, det SKA man inte orka efter en dag i hufvudstaden ;)

Och visst är det kul med foton!!!
Jag & barnen kollade i gamla album häromdagen - från när deras pappa och jag träffades bland annat - JÄGARNS vad vi skrattade och förundrades...

Anonym sa...

Du får visa upp dina fynd i bloggen! Hoppas ni får en trevlig dag tillsammans.

Filifjonkan 1 sa...

Filifjonkan hytter med pekfingret..ajabaja inte shoppa loss så portisen blir tom.. Hoppas ni får tag i något härligt väntar med spänning på vad som det blev Vila dig ikväll då och kramis

Anonym sa...

Ojoj va kul att shoppa! Å i stora staden oxå!=) Va ett tag sen, jag får passa på när jag är där nån gång om året eller så! Jag å en väninna brukar låna en lägenhet av hennes morbror i Tullinge. Då blir det en riktig tjejhelg med vin å babbel å köpmat!=))

Kram Scrollan

Anonym sa...

Ha ha! Snart dags för rollator då???
Röd eller blå??!
puss och kräm!

Anonym sa...

Han ÄR snäll, OCH har "klokögon" som jag kallar dom.
Han vågar inte ens ta mat ur handen på folk för att han är så rädd att göra illa någon, så han står bara och gapar så får man släppa godbiten rätt i gapet, annars måste man lägga den på golvet. En riktig gosebjörn.
Ha en skön dag!

Anonym sa...

Ja, jisses vad tiden går! Men vet du; you aint seen nothing yet. Vänta du si så där en 30 år eller så ska du se vad bråttom den har...
Och gissa om gamla bilder är kuliga då :o)

Den där kungliga rapporten, var tog den vägen då *undrar massa nyfiket*

Anonym sa...

Jösses, vad ni måste ha shoppat! Idag är det ju söndag...hmm...det tar på krafterna sån´t där;)hoppas att du piggar på dig till kvällningen här.
kramen