onsdag 14 januari 2009

Tillbaka i blogspace, fast i ny skepnad

Ja jag kunde inte hålla mig borta från bloggeriet iaf! Drabbades av akut bloggtorka för knappt en månad sedan och la då ner min gamla blogg på portalen bloggagratis.se. Men, fick viss abstinens, trodde faktiskt inte att jag skulle sakna bloggandet, men det gjorde jag uppenbarligen. Som en bloggvän skrev när jag meddelande att jag skulle sluta, "en gång bloggare, alltid bloggare". Så sant som det var sagt. So, here I am.

Jaha, vad händer hos Lusen då? Rätt mycket faktiskt. Snokar lite efter nytt jobb (jaaa jag vet att det är lite dåliga tider för det just nu, men det hindrar inte mig att glo runt lite iaf, just in case). Kikar även runt efter en annan lägenhet. Har tröttnat på min lilla etta. Den är så... liten! Åsså har jag skickat efter pappren från Pliktverket för att få mönstra! Skulle faktiskt vilja göra lumpen... Nåja, jag får väl börja med att mönstra, så får jag se om de vill ha mig ^^

Imorn ska mor och jag packa ryggsäckarna (med varm choklad, bullar och kamera) och gå på trekking ut i skogen. Får se vad för troll vi dyker på... :D

Nej nu ska jag zappa runt bland kanalerna på teven och se om jag kan hitta nåt som kan vara värt att glo på.
På återseende!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Väääälkommen åter :)
Glad att du är här igen.
Kram!

Anonym sa...

DET HÄR HAR DU INTE BERÄTTAT...
*MUTTRAR MYCKET ILSKET*
HATAR DIG DIG (lite grand) LILLA SKITUNGE..
PUSS IAF *ASG*

Anonym sa...

Värry välkomm bäck!

Sa ju det; en gång bloggare - alltid bloggare *nickar nöjd över att ha rätt* :oD

Anonym sa...

Men det här var ju en jättebra idé!! KUL att du är tebax!!! Har ju saknat dig!

Förstår att du tycker att en etta är litet. :) Jag tycker att min tvåa är liten. Skulle behöva ett rum till.

Kram