onsdag 28 januari 2009

Kisspaus...

Eller reklampaus, det beror på hur man ser det.
Tittar på nya versionen av Knight Rider. En Musse istället för Pontiacen, well, det kan jag ta, vem vart 17 är David Hasselhoff? Nääh, 80-tals blippybloppy-verisonen är helt klart bäst, även om Mustangen är V8-melodiöst bra fin :)

Var på spinning i den tidiga aftonen. Det gick väl sådär, kände mig rätt kraftlös.. Har känt mig lite kass överhuvudtaget idag, så det är väl som det är. Däremot gick det riktigt bra på löpbandet igår, så jag ska väl inte klaga.

Oooo nu börjar det igen. Hej på er!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmmm... träna och må kasst??? Äh, jag ska inte lägga mig i men... jag säger så här - VAR RÄDD OM DEJ!
Kramis

Anonym sa...

Jag ska INTE träna idag eller resten av veckan heller med den här skitförkylningen! Passa dig bara så du inte blir sjuk när du tränar å mår halvdåligt...hoppas du piggnar till snart!

Vem spelar Hasselhoffs roll i den nya rullen?? Visste knappt attd et kommit en ny...=)

Kram Scrollan

Anonym sa...

Lilltrollet: Åå tack för omtanken! :D Det är ingen fara, kände mig bara lite nere, som man gör ibland. Kram!
Scrollan: Nej nu låter du bli gymmet, sjukling!
Om jag fattade det rätt så är det Michael Knights (Hasselhoff) son som är huvudkaraktären, och att Hasselhoff dyker upp ibland i sin roll som farsa... Typ. Nääh knappt värd att se, 80-tal forever ^^

Dubbelkram!

Anonym sa...

Vad är det du tittar på?

dagdrömmaren sa...

UnderCover: skräp! finns inget annat att se *fniss* ^^