torsdag 29 januari 2009

Se på fan!

Aaaaah, den här dagen har varit goooooood :)
Var på gymmet och surrade med min PT (=personliga tränare), som ska hjälpa mig att träna inför ett par mål jag har satt upp (dessa 'mål' är inte riktigt fastslagna än, så jag tänker inte skylta med dem än förrän jag har bestämt mig helt). PTn var en jättego tjej som man blev glad bara av att se! Snacka om positiv glädjespridare!
Efter mötet med henne sprang jag på löpbandet 5 km (gick FANtastiskt bra, och mina annars så stökiga och tjuriga knän gav sig inte till känna en enda gång! Yay!), sen var jag så taggad att jag dök in bland de fria vikterna och körde ett pass där med. Jag kommer att ha grym träningsvärk imorn, men det var det värt. Efter träningspasset, och efter den underbara duschen, var jag tvungen att tåga ner på stan i ett par ärenden - och jag gick som på moln! Var helt hög på alla möjliga lyckohormoner efter träningen (kommer inte ihåg namnen på dem, men ni lika träningsberoende som jag vet väl vad jag menar)... Ett härligt och hälsosamt rus helt enkelt.

Nå, egentligen borde jag väl vara på väg till kojs nu, går på ett fyra dagars helgpass imorn bitti... Hoppas det där hala snöeländet ute har hunnit smälta undan tills imorn *knappast* Det blir så satans förrädiskt väglag som jag inte gärna befattar mig med... Jaja inte mycket att göra åt, än att köra försiktigt antar jag. Emigrera söderöver isåfall... Österut, fniss! Ja tack! ^^

Well, högan tid för att nanna kudden nu! Sleep well, good night, and don't let the bed bugs bite!

Inga kommentarer: