tisdag 20 januari 2009

*Yawn*

Nä nu börjar jag bli sömnig, funderar på att dra mig till kojs, har varit en rätt fullspäckad dag idag.
Vaknade runt halv åtta imorse, petade i mig frulle, tågade upp till min vinterkräksjuke mor och beslagtog jycken och promenerade halvmilen med honom. Tuffade hem, intog lunch, hoppade vidare till jobbmötet (som var tråååååååååååååååååååååååååkigt). Klart två timmar senare. Intog lite käk, surrade i telefon med diverse männskor. Promenerade med en polare, yogaträningen därefter, duschade, och nu sitter jag här! Ännu en perfekt dag helt enkelt ^^

Imorn ska det jobbas, fast inte förrän tre - jobbar kväll. Dock skrek käket i kylen i sin frånvaro, så det blir väl en liten inhandling på förmiddagen imorn. Hinns iaf inte med nån träning :( Well, har tränat på duktigt de senaste dagarna imorn får väl bli nån slags vilodag ;D

Gääääsp! Nä, bingen som sagt. Tror jag ska ta och läsa lite, har snart läst ut denna, min favvoförfattare. Ska börja på denna sen, har jag tänkt!

Goder natten! (bloggvandrar imorn!) P&K

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är så duktig mitt lilla smultron!
Lövjo!