torsdag 22 januari 2009

Hmm.... det är morgon...

Jaha då var det morgon igen. Varför går nätterna så snabbt? Man hinner ju knappt somna förrän det är dags att gå upp, trots att jag släckte runt elva igår. Jag menar, sju timmar är ju vanligtvis en nästan normal arbetsdag, och dessa timmar avverkar man under natten, men de känns som två minuter! Hur 17 är det möjligt?!

Nåja. Morgon är det i vilket fall som helst, vare sig man vill eller ej. Jobbade igår kväll, och morgon idag. Det suger att ha såna pass, men - jag ska inte klaga, jag är leeeeedig i helgen :)

Nu ska jag snickra ihop nåt att äta, sen blir det väl till att masa sig iväg till jobbet igen.
Ha en juste torsdag, alles!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Godmorning!
Japp, idag är det jobbardag för mig också.
Hoppas att timmarna under dagen går lika fort som de under natten!*fniss*
Ha en skön torsdag du också!
kramen

Anonym sa...

Det blir hemarbete idag, mest för kollegornas skull faktiskt! Synd att nysa på dom :)
Ha det så gott!
Kramis

Filifjonkan 1 sa...

Hej Lusen. Ja det där är en bra fråga! Hur hänger det ihop? Inte en susning om det men kanske någon annan kan svara oss vi får avvakta.
Hoppas du fick i dig något matnyttigt och ha det så bra snart är det helg!

Anonym sa...

You too, babe :)

Jag håller med dig. Nätterna går ALLTID för fort, så även inatt. *flina*

Idag är jag ledig och har inte många planer. Helgen däremot, då blir det jobb-jobb-jobb. Så DÅ vet jag vad jag gör ;)

Kram!

Anonym sa...

Tack för en trevlig morgon!=)) Är bra att bli väckt på ett sånt trevligt sätt! Sov lite länge idag å har varit på min praktik en stund idag å snackat om mitt examensarbete...*suck*. Men det blir ett bra ämne jag ska skriva om, som jag har jobbat med tidigare på företaget, så jag har gjort det "lätt" för mig!

Ha en riktigt bra dag!

Kram Scrollan

Anonym sa...

Ja det är märkligt det där. Att sju timmar kan gå så oerhört sakta men samtidigt så fort.
Hoppas du haft en bra dag på jobbet.
Kram på dig!

Spamkoden är bionse hihi, är det inte hon som sjunger?

Anonym sa...

Hittar du svaret på det där om natten så vänligen berätta för mej åxå då. Helst vill jag veta hur man kan få den att kännas längre åxå...

Anonym sa...

Ha en trevlig fredag min vän.
Kramen