måndag 19 januari 2009

Livet är grejjt!

Ahh måndag morgon. Vaknade av min kära grannes oväsen kl sju i morse. En del tror att de är ensamma i huset... *morr*
Nåja jag skulle ändå gå upp.
Har ringt och tjatat på medicinkliniken på morgonen, över ett provsvar som jag skulle ha fått så tidigt som i september. Det går inte med bredbandshastighet här inte...
Ledig måndag idag. Har slitit *fniss* hela helgen. Har inte haft NÅNTING att göra, ALLS! Det var länge sedan det var så lugnt som det var i helgen. Men jag tackar och tar emot. ^^
Vad står på schemat idag då? Spinning ikväll, som jag ser mycket fram mot. Ska gå och knacka på hos mor min och se hur hon mår oxå. Stackarn. Ska ta en sväng förbi kommunhuset oxå, ska lämna tillbaka ett passerkort jag fick låna i fredags. Annars... *tänker* näpp, inget annat inplanerat för dagen. Resten får nog ge sig själv så att säga.
Nu ska det bli frulle! Ha en bäst måndag, bloggers!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för det trevliga uppvaknandet idag, sånt blir man glad av!=))

Hoppas din dag blir fantastisk!!

Jag ska till Jönköping idag på ett möte annars är min dag fri oxå!*njuter*

Kram Scrollan

Anonym sa...

Tänk för guds skull på att se till att inte bli smittad! Tänk på de 48 timmarna.
Skönt med en bara vara dag.
Ha det!
Kramen

Filifjonkan 1 sa...

Godförmiddg på dig. Ja jag ser att du haft ett riktigt bra arbetspass i helgen.Kan ju vara skönt emellanåt, Fast dagarna brukar gå så långsamt då tyvärr.Provsvar det är dåligt när du inte fått besked ännu. Idag törs man inte utgå då heller ifrån att det är ett bra provsvar och de inte ringer därför och meddelar heller. Det glöms så mycket ju så man vet aldrig På dem igen bara...Ha det så kul på spinningen i kväll brukar bli svettigt pass..Fniss.Jag kör "spinning" mer fniss på min motionscykel framför frukost tv en stund får duga! Ha en bra måndag

Anonym sa...

Näe du, björndjuren finns alls inte lite överallt om du nu inte råkar befinna dig på Gotländska alvaret. Skönt det i alla fall!
Hoppas måndagen blev fortsatt skön!
kramis

Anonym sa...

Nu har jag ätit ett kokt ägg och druckit en massa te.
nu kan det bara bli bättre... måste inventera sminklådan tills fredag bara *fniss*

Filifjonkan 1 sa...

Hej på dig jag tappade bort din länk förut när du lade av men nu har jag hittat dig igen så jag länkar in dig hos mig så du vet.Hoppas du fått ditt provsvar nu ialla fall kramis