onsdag 25 februari 2009

En pinne, ett rep och en massa träningsvärk

Bloggar, spelat Betapet och äter frukost - samtidigt! Simultankapacitet! ^^

Onsdag idag. Leeeedig onsdag :) Fast det är fullt schema idag ändå: kurs (jag har är hygienombud på jobbet... jojomensan), STORhandling (lön idag juh!), promenad ut till ÖB (måste köpa ett kvastskaft och ett rep (berättar mer om det senare), och så förstås spinningpass senare ikväll. Yes. Skönt att ha nåt att göra :)

Igår hade jag träff med min PT. Det gick riktigt ritkigt bra (det känns i musklerna idag^^)! Dock är jag så himla stel i över axlarna, bröstet och över ryggen. Känner till och med hur det hindrar mig i cyklingen... Men det ska tränas upp det med. Därav varför jag ska ut till ÖB idag och köpa ett kvastskaft: har fått några asbra övningar jag ska göra dagligen, dock kräver dessa lite attrialjer som ska som sagt inhandlas idag.

Hmm klockan är över åtta. Ja då har Komsum öppnat. Dax å dra! Ha det gott alla bloggers! Kramen!

4 kommentarer:

Filifjonkan 1 sa...

Hej Linslusen, Oj vad du ligger i.Hygienombud. Ja det låter ju nåt!Fnissar men vad beträffar inhandla kvastskaft så undrar man ju genast då om du skall ut med trollpackan i natt skrattar ,,,i så fall ta på dig varmt kyligt om nätterna när ni far iväg hahah,,, bäst jag går hem nu vinkar och springer..

Anonym sa...

Håller med Filifjonkan!

Anonym sa...

Jahaaa, och jag trodde du skulle förbereda din inför påskens påskkärringvändring.
Kramis

Anonym sa...

Åh! Betapetar du också?!?! :)))
själv har jag varit såld på det i ett par år nu... *betapetoholic*

Har inte hunnit spela på några veckor(!) nu, dock. Får ta en match nån dag :)