måndag 2 februari 2009

Trötter men glader

Jahapp då var denna jobbhelg över. Ser fram mot att få vara ledig ett par dar nu.
Var och körde bodypump i förmiddags innan jag gick till jobbet. Gick för himla bra, börjar få till tekniken äntligen på den där jäkla frivändningen som jag inte fixat, hittils. Kul när det går framåt. Ska träffa min 'pt' imorn. Ser mycket fram mot det!

Well, inte mycket att rapportera. Känner mig lite som Dracula, död med lycklig ^^ Nu ska jag ta en härlig dusch, därefter krypa ner i varma sängen (attans vad kallt det var ute nu när jag gick hem!) med en god bok... Kommer nog att somna med boken över ansiktet....

Goder natten!

4 kommentarer:

Filifjonkan 1 sa...

Godkväller igen på dig. Tryck inte väck mig nu..fnissar..ser att du är trött stoppar om dig och säger godnatt suss så gott efter boken då.

Anonym sa...

Akta dig för bokens vassa kanter så du inte får ögon a'la Kapten. Fniss.
Sov gott!
kramis

Anonym sa...

men så trevligt att du är ledig, finns en banansmoothie att avdrickas i vårt kylskåp..hmm. smoothien står i kylen men det är nog bäst att du dricker den i köket *ASG*
pusselikräm!

Filifjonkan 1 sa...

Morrn morrn bara inne och kollar o kaffet är klart ännu...hm här verkar som det sovs fnissar jaha får brygga mig en kopp själv då sov du så du,, du behöver få lite vila efter alla tidig jobbarmornar... vi ses. Smyger tyst ut och stänger dörren