tisdag 3 februari 2009

Holy Tuesday

Aaaaah idag är det miiiiiin Tisdag! Alldeles min egna Lediga Tisdag! Inte mycket som står på schemat idag, bara ett möte med min pt (inte så bara det, har längtat hela förra veckan!), och så vrålar mitt kylskåp om sin tomhet, så det blir väl en tur ner på Staden oxå... Annars... Tja, åtta minusgrader ute. Uhuhuhuurr, nä jag ska nog hålla mig inne. Bara gymmet och stan tur och retur haha!
Nä nu ska jag nog ta och värma på ett kopp te till! Det räcker och blir över till alla besökande bloggvänner! Bara att ta för er när ni kommer förbi *skratt* Ostmacka bjuds även för den som vill ha! ^^ Kramelikram!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kommer förbi å tar en ostmacka å en kopp te!!=)) Lät så smarrigt!

Hoppas det går bra hos din pt idag! Jag ska dra igång min träning imorgon, har ju varit dunderförkyld å inte kunnat träna, så nu längtar jag!! Blir spinn å yoga imorgon...skööönt!

Ha en bra dag!

Kram Scrollan

Anonym sa...

Hoppas du får en skön ledig dag!

Anonym sa...

Men det är väl ingen skäggväxt på brödet eller hårigheter på osten bara???
pusseöikräm!

Anonym sa...

Vänta du bara, en vacker dag kanske du har en msArden utanför dörren som tänker inkassera den där koppen & mackan :)