lördag 14 februari 2009

Tillbaka efter uppehåll (:

Hej hoj, nu är jag tebax! Har haft lite mycket att stå i under veckan så det har inte blivit mycket bloggande, som ni märkt.
Nå, lördag idag, och fredagen förflöt utan missöden, datumet till trots. Inte för att jag är speciellt skrockfull, men man kan ju aldrig veta... ^^
Nu strax ska jag kila iväg på ett spinningpass, sen blir det väl lunch och därefter tuffa iväg till jobbet igen. Jobbhelg... *mutter mutter* Nåja.
Nej nu ska det snickas ihop lite frulle. Talk to ya later.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skrev en kommentar men det verkade som att den försvann! Konstigt!

Tack iaf för att jag fick sova lite till...du smög så fint, jag hörde inget!;)

Jag ska "jobba" idag jag oxå, har ett spinnpass kl 11, men sen är dagen fri!

HA en skön allahjärtansdag!

Kram Scrollan

Anonym sa...

Hoppas du oxå haft en bra "alla hjärtansdag".

Anonym sa...

Du blev säkert svettig och fin efter spinningpasset!*skratt* Men det är skönt att ta ut sig ordentligt;)
Jobbhelg lät inte så kul...hmm...jag jobbade ju igår, men är ledig idag iallafall.
Hörs!
kramen