torsdag 16 april 2009

Krull

Orkade inte göra nåt åt frisyren efter gympassen, det blev bara en hastig ursköjlning sen ska det få lufttorka... Det börjar redan bli lockigt. Foff, liksom! Jag ser inte klok ut.

Jahajja. Dagsläget: har haft hur mycket som helst att göra på jobbet idag. Jag har GRYM träningsvärk efter timmen med min tränare i tisdags. En av övningarna var att stå som i en armhävning och sen gå som en krokodil fram och tillbaka genom salen. Apropå att inte se klok ut... Ajj mina ryggmuskler (de som jag inte trodde fanns, men som nu har upplyst mig om sin närvarooo).
Trött i skallen som jag var efter jobbet behövde jag avreagera mig, så det blev ett skrotlyftningspass och ett halvintensivt spinningpass. Nu känner jag mig sådär härligt nollställd, perfekt inför leeeeeeeeeeedig helg! Hallelujah! Så idag är det inte torsdag, det är fredag för mig ^^

Nej ni, nu ska jag ta hand om disktraven i köket, sen ska jag nanna kudden. Imorn bitti ska jag upp med tuppen, har tvättstugan från kl 7. Ingen vila, ingen ro.
Nåväl.
Sov gott, alla bloggers och surfa lugnt. Hej.

2 kommentarer:

Truddelutt sa...

Foff... HAHAHAHAAHAAA!!!
Du är rolig du!

msA sa...

Önskar jag hade hälften av din energi ;)