onsdag 29 april 2009

Picknick, Ramones, och bokpaket

Om en stund kommer polaren E förbi, varefter vi ska ta våra hojar och dra ut på en liten picknick. Får se vart vi hamnar ^^
Ramones i skivspelaren. Lite lustigt egentligen dettta med musikstilar, hur de förändras genom åren - att Ramones var tung punk på sin tid. Nu skulle de flesta av deras låtar klassas som vanlig pop... Jaja, bra musik är det iaf.

Idag kommer mitt bokpaket från Bokus. Weeii!! Dessa beställde jag:

När du gör som jag vill, av Henrik Fexeus

Styrketräning - en anatomisk guide, av Frédéric Delavier

Välkommen till din hjärna : varför du glömmer var du lagt bilnycklarna men inte hur du kör, av Sandra Aamodt & Sam Wang

Draken, av Clive Cussler (<- min favoritförfattare, håller på att samla på mig alla hans böcker)



Denna läser jag just nu. Att den ska vara så fantastisk som alla säger vet jag inte om jag vill hålla med om, även om den innehåller en del intressanta teorier av klass konspirationer.

Nä nu har jag inte tid med det här. E kommer när som helst. Ha en bra dag, alles!

8 kommentarer:

Filifjonkan 1 sa...

Hej "Läslusen" skratt Ja Davinchikoden är jag med så där lite splittrad till , Kul med en picknick för er hoppas det blev en skön dag då för vädret visar sig från sin bästa sida Bäst passa på. Såg att du beställt en hel del spännande böcker. Bokus är ett bra ställe jag har dem som leverantör med .Funkat perfekt under alla år där.

Scrollan sa...

Hej Lusen!

Usch, det va ett tags en jag va här å kollade...*skäms*. Hoppas allt är bra med dig! Jag har fullt upp med pluggandet inför slutprovet den 6 å 7 juni, (hunddagisföreståndarutbildning), så jag är såå osocial just nu, även på bloggen...*suck*. Får väl ta igen allt sen när provet är klart!=))

Visst är hon söt den lilla loppan, vi är såå glada för henne, hon är så positiv å rar!

Ha en finfin valborg!

Kram Scrollan

Truddelutt sa...

Nä den där boken var ju dötrist. Förstår inte alls vad som är så bra med den. Fick verkligen tvinga mig själv för att jag skulle komma igenom den.

Mysigt med pic-nic. Undrar just varför man inte gör sånt oftare?
Hoppas ni hade trevligt. :)

Glad Valborg på dig Lusen! Hoppas du får en någon eld fast du jobbar.
Kramis

Filifjonkan 1 sa...

Trevlig Valborg på dig och din cykel. hihi,

Anne & Zorro sa...

Låter härligt med picnic!
Själv har jag brottats med rosbuskarna - ser ut som om jag slagits med en katt, tur man inte ska på några större festligheter i kväll :)
Låter väl härligt med skrikande fiskmåsar kl. 4 på morgonen - NOT!
Ha en skön valborg!

Emelie och Arn LITE huligan sa...

Ok, så du ska läsa hela helgen, eller? (hi,hi)
Du får ha en bra helg!
Kram från Moster och en liten buskille.

UnderCover sa...

Vårsol, ledigt, lite bra läsning och bra musik är en helt okej kombination *nickar*

Filifjonkan 1 sa...

God måndag på dig. Har du läst ut alla dina böcker nu då tro? Har Valborg varit en bra helg hos dig med ? Nyfiken är man som du märker...Ja idag regnar det i Filifjonkans värld men det är bra för det är så torrt så det knastrar. Kanske inte så kul om man cyklar men det finns ju bra regnkläder numera så ha det så bra med det du gör.