tisdag 14 april 2009

Mellanlandar...

Well, idag har det varit full rulle. På ett positivt sätt. Tränade imorse med min tränare (ajj jag kommer att ha träningsvärk i morse). Därefter kajkade iväg till jobbet och kopierade en massa viktiga papper (under lunchen, passerade obemärkt förbi ^^). Snackade en stund med grannen, tog en lugn cykeltur ut på landet, träffade en polare som jag inte sett på månader och vi gick en liten sväng runt stan och snackade om ditt och datt. Tog lite och käka, och strax ska jag dra till gymmet igen för lite avslappnade yoga...
Shit! Yogaklassen börjar snart! Har inte tid med sånt här...
Hej på er!

2 kommentarer:

trollpackan sa...

Lät som en underbar dag! Ungefär som min igår, tiden bara försvann!
kramen

ps. HAHA! Koden till kommentaren blev "sacta" ! Hmm...undrar vad Universum vill säga med det?

Filifjonkan 1 sa...

Hej, Oj vad du haft ös idag mycket du hunnit med och tränat också samt cyklat Antar att du inte har några extra kilon kvar efter påk redan nu.Suckar,,,man skulle ha din energi den saken är klar. Kanske skulle jag göra i ordning min trampkvarn med fast den har bara 3 växlar räcker för en cykel till hemmabruk skratt...Ha en skön dag nu då.