söndag 8 mars 2009

Adrenaline

Aaaah, jag är så himla hög!! Kom just hem från 2 ½-timmasspinningen. Jag ser ut som om jag just råkat ut för ett monsunregn - dyngsur, haha! Nej detta var riktigt kul. Trodde aldrig att 2 ½ timma skulle gå så fort som det gjorde. Den första timman var dock lite seg, men sen när jag väl blev varm och fick upp tempot och bekväma växlar, då gick det undan. För att inte tala om den sista timman - den har jag knappt nåt minne från. Då var det bara rent adrenalin ^^
Så nu försöker jag varva ner och svalna lite, innan jag ska bege mig in i den efterlängtade duschen. Därefter ska det bli lite lugn stretch, myskläder på, kontaktlinser ut och tevesoffan nästa! Känns som att jag har gjort mitt dagsverke för idag.
Hej på er!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Usch, jag FÖRSTÅR verkligen inte... ser inget kul alls i spinning. 2½ timme för mig vore lika med döden *s*

Filifjonkan 1 sa...

Milda makter du drar döden på dig tar i så du spricker ju...fnissar...jösses Hoppas du hämtat dig nu idag. Kram

Anonym sa...

2 1/2 timme spinning?! Ärú inte riktigt navlad?!
Jösses!
Hade aldrig orkat;)
Förtsår om du tyckte att det fick räcka sedan för resten av dagen*fniss*
kramen