måndag 23 mars 2009

Oh well...

Jahapp då var det måndag igen. Tillbaka till jobbet efter kort sjukskrivning, lämna tillbaka bilen efter minisemestern i helgen, tillbaka till vintern... Det är SNÖ ute! Jag som nästan hade börjat tro på att det fanns ett slut på detta kalla elände. Men icke. Jaja.

Bilen ska vara återlämnad kl 12, så just nu sitter jag och skyfflar i mig frulle för att snart ge mig ut på en liten tur. Kameraväskan ligger redan i skuffen (:
Sen bär det av till jobbet vid kl 15. Nacken känns bra, och jag tror att jag kan börja lite smått med styrketräningen i veckan. Ser fram mot det. Ser oxå fram mot att få gå till jobbet i eftermiddag. Har ju inte jobbat på över en vecka nu, så det ska bli trevligt att få komma in i rytmen igen.

Nåväl, det var det så här långt. Hinner inte bloggvandra nu, men när bilen är återlämnad och jag väntar på att få gå och jobba ska jag titta in till er allihop, kära bloggvänner!
Hej på er!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du fick fina bilder!
kramisar!

Anonym sa...

Skönt att du är bättre!
Ja, det kan vara skönt att vara ledig men bra att komma in i vardagslunken igen, och att få träna igen;)
kramen

Filifjonkan 1 sa...

Hej på dig. Så roligt att höra att du återhämtat dig. Ser sen ätt du är tillbaka med allting ser det ut som jobb bilar och nacke- Allt i sin ordning då. Kul komma tillbaks till sina arbetskamrater med.Kramis då men var lite försiktig i alla fall så här början för säkerhets skulle då!