tisdag 24 mars 2009

Idag ska jag bli utbildad

Jojomen, jag och två kollegor till är minsan utsedda som hygienombud på vår arbetsplats. Vi ska på en stor utbildning som sträcker sig över hela året... Här har man jobbat upp sig i graderna ^^

Då var det tisdag idag. Och strålande solsken är det ute. Underbart! Bara snön kunde försvinna oxå... Det blir väl vår här med så småningom.

Nu blir det te och macka, sen blir jag upplockad av den ena kollegan varefter vi drar till grannstan och utbildar oss.

Skepp ohoj!

4 kommentarer:

Filifjonkan 1 sa...

Grattis till dig då som stiger i graderna kul. Utbildning väger tungt men är lätt att bära! Akta dig för halkan idag här nere råder full vinter igen...,morr

Anonym sa...

Vad kul att bli lite utbildad! Alltid roligt att få lite uppskattning från jobbet, och att ledningen visar att de gillar en;)

Kramen

Anonym sa...

Du kanske kan få jobb hos tanterna i det där progrmamet där de städar..vaddetnuärdetheter...

koden gualigh..du är för gullig du!

Anonym sa...

Låter väl finfint att stiga i graderna :)
Och vad gör ett hygienombud mer exakt? Din tur att utbilda mej uppenbarligen!
Jo du, bloggtorka låter ju hemskt, eller hur? Rätt fånigt när bloggen blir något man känner att man verkligen MÅSTE uppdatera stup i kvarten. Jösses, jag har väl ett LIV också - på riktigt liksom. Lever jag inte det så lär jag ju inte få mycket att skriva om.
Kramis