söndag 8 mars 2009

Söndag

Kom just in från en härlig långpromenad. Överraskande mycket folk ute, jag brukar vara nästan ensam på min runda "ut på landet", och inte är det speciellt vackert väder ute heller. Men det är ju bra att folk är ute och rör på sig.

Sitter och funderar över lunch, blir nog nåt korvaktigt tror jag och en kopp te. Ska köra ett två och en halvtimmas spinningpass i eftermiddag, så det gäller att ladda ^^

Nä nu ska jag ta mig ut i köket och se vad jag kan snickra ihop. Ha en bäst söndag, alles!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Detsamma önskar jag dig.
Lät skönt med en långpromenad. Själv befinner jag mig ute i Kojslottet och ska sen iväg och jobba. Blir ingen promenix idag, inte. Såååå tråkigt väder. Just nu lagar vi (dvs MrS) mat åt en stackars arbetare - me like :)

Kram!

Anonym sa...

2 ½ timme??? E du tossig, jag skulle vara helt slut efter halvtimmen jag :)
Fast jag är ju en kontorsråtta med dålig kondis då - försöker bättra på den nu :)
Kramis

Anonym sa...

själv ska jag strax ge mig i kast med en "mattlåda" *fniss*
Till efterrätt en dubbel ipren mot tandvärk...

Spinna på nu ordentligt och kör om hela bunten!
pussgurkor!